Rabu, 8 Jun 2011

BE STRONG

assalamualaikum... hey .
doe , honestly memang aku frust gila .. tapi apa aku boleh buad en ?
hurm , BE STRONG ... aku akan ingat ayat nehh sampai bilabila ..
aku tau ayat neh yang dah bring me up to life ,, haha mcm tajuk lagu evanescence pula ,, (:
hope you bahagia dengan dia ..
*but deep inside aku still sayangkan kau , :')





___________________________________________________________


oke , enough pasal dia ..
now im a new man dude ... aku dah berubah ..

aku menyesal gile sebab tak belajar dari dulu ..
sangatsangat :'(
sekarng aku dah susah ...
mak bapak aku susah payah cari duit ..
tapi aku ? membazir tak habishabis ...
aku dah tak sanggup lagi doe ...
aku dah bnyk sakitkan hati mak bapak aku ..
ntah lha douh ..

i regret it ...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan